مصاحبه آرشیو خبر ها
تاکتیک و مدیریت تغییر کرده ، اما انگیزه برای پیروزی نه !

تاکتیک و مدیریت تغییر کرده ، اما انگیزه برای پیروزی نه !

کارلوس توز مهاجم گلزن بیانکونری که امید نخست یووه در بازی فردا برابر رُم بشمار می رود ، در مصاحبه امروز خود با روزنامه کویره دلو اسپورت در مورد شرایط خود و یوونتوس گفت :

رقابـت ؟

" بازی یوونتوس و رُم یک چالش جدی خواهد بود که به خودی ِ خود مهم است ، اما این دیدار تعیین کننده نیست. شاید تساوی با اتلتیکو منصفانه تر بود ، زیرا فکر نمی کنم که اتلتیکو بهتر از ما بود . ما باید چیزهای بیشتری ارائه کنیم و هنوز هم می توانیم پیشرفت کنیم "

" هدف ما این است که همان روند ِ سری آ را در لیگ قهرمانان اروپا هم داشته باشیم ، و ما این شانس و فرصت را داریم . ما می توانیم به این جام دست پیدا کنیم و این تنها به خودمان بستگی دارد "

توتی ؟

" من باید تایید کنم که او چه بازیکن بزرگی است. با کیفیتی که برای همه شناخته شده است ، اما به عنوان یک بازیکن سی و هشت ساله با عزم و اراده زیاد همه را تحت تاثیر خود قرار داده است "

" این آسان نیست که شما یک پیراهن را برای مدتی طولانی به تن کنید ، او واقعا سمبل و نماد رُم است . او نماد باشگاه رُم است و همه چیز در او خلاصه می شود "

کومن و سایر بازیکنان :

" خیلی خیلی خوب ، او آینده فوق العاده ای را پیش رو دارد . اورا همراه و برادر من است ، من خوشحال هستم که او پس از سال ها بودن در منچستر یونایتد به اینجا ، تورین آمده اسـت . تجربه او به ما کمک می کند که باز هم پیشرفت کنیم و بودن او یک جهش در کیفیت تیمی ما است "

یورنته ؟

" فرناندو یک بازیکن با توانایی های بالای فردی است . من بازیکن را در دوره ای که خوب بازی نمی کند قضاوت نمی کنم و مطمئنا که این مشکلات تمام می شود . شما چگونه وقتی یورنته را دقیق نمی شناسید او را ارزیابی می کنید ، من او را کاملا می شناسم ، معتقدم که بزودی گلزنی او شروع خواهد شد "

" پریرا بخوبی با تیم هماهنگ شده و زمانی که او در میدان حاضر می شود بخوبی این را نشان می دهد . رُمولو نیز مصدوم بوده و ما ارزش او را می دانیم و از او انتظار زیادی داریم "

آلگری ؟

" با آلگری همه چیز تغییر کرده است ، از تاکتیک تا مدیریت ، اما پیروز شدن نه ! ما در مرحله بازسازی با سرمربی جدید هستیم، برای پیدا کردن قدرت شما باید کار کنید. کونته تمایل و تصمیم به پیروزی را به ما سپرد "

رقابت و مسابقات ؟

" تیم های دیگر مانند ناپولی ، میلان و اینتر هم وجود دارد که می توانند برای این تلاش کنند. زمانی که به ایتالیا آمدم توقع نداشتم که آن ها را به عنوان رقیب (جدی) ببینم "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: